Bli skolevenn

skolevenn
Støtt opp om prosjektet

Gi din støtte

Som skolevenn bidrar du og din bedrift med en viktig økonomisk støtte til å få prosjektet ut til skolene i hele landet.

Bedrifter som støtter oss vil få tilsendt statusoppdateringer om prosjektet og annen relevant informasjon. De vil også kunne bli markedsført med logo som ny skolevenn på vår facebook side samt i forelesninger og på vår nettside.

Skolevenn bedrift 1

Kr 5.000,- pr år

Som skolevenn i denne kategorien vil du bidra med en viktig økonomisk støtte til å få prosjektet ut i skolene i hele landet.  Denne støtten betyr at du kan bruke «Skolevenn» logoen ovenfor utad dersom dette ønskes, dere er en skolevenn.

Videre vil ditt firma om ønskelig bli markedsført med logo som ny skolevenn på vår facebook side som har ca. 1300 følgere i Rogaland.  I forelesninger vil vi takke skolevenner gjennom at deres logo blir vist til deltagerne.  Det at dere støtter prosjektet vil også komme frem på en egen side på vår nettside.

Hvert halvår vil vi sende ut en statusoversikt på prosjektet.

Fyll inn skjema i forbindelse for registrering:

>Les mer om personvern og hvordan vi behandler din kontaktinformasjon her

Navn på bedrift

Fakturaadresse

Postnummer og sted:

E-postadresse

Last opp logo

Tekst til din bedrift

Hvert år vil vi sende ut et varsel om fornying av «vennskapet», men det er selvfølgelig opp til den enkelte om dette ønskes.

Skolevenn bedrift 2
    Gi støtte uten å bli Skolevenn