Positiv tilbakemelding fra kursdeltaker

Ingenting er hyggeligere enn fornøyde deltakere på kurset vårt om hvordan tilrettelegge undervisning for ME-syke elever. Så langt har tilbakemeldingene vært svært positive. Det tar vi som et tegn på at kurset er nyttig og treffer godt.

Dyktige Norges ME-forening – Hedmark og Oppland Fylkeslag holdt nylig et kurs på Lillehammer med rundt 40 deltakere. En av dem som var til stede var rektor på Hammartun skole, Mads Furu.

Dette er hans tilbakemelding:

«Det er ikke lett å huske på alt i en travel hverdag, og da er det greit at noen har gjort det lett for deg. Verktøykassa fra ME-foreningen er kjempenyttig for læreren som skal tilrettelegge hverdagen for en ME-syk elev».

Snart kommer nye sjanser til å få med seg kurs i regi av Hedmark og Oppland Fylkeslag.

25. september arrangeres kurs i Hamar (mer informasjon og billetter her) og 27. september blir det kurs i Gjøvik (mer informasjon og billetter her).

Disse kursene er helt gratis og for alle fagpersoner i Hedmark og Oppland som er i møte med ME-syke elever.

Det er flott å se at kurset når frem til stadig flere og at kompetansen i god tilrettelegging for ME-syke elever dermed er økende.

Ta kontakt hvis du ønsker et kurs på din skole.